ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ
Оновлено правила подання відомостей для створення і ведення електронних трудових книжок
15 липня 2022 року набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду від 01.06.2022 № 8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».
Зокрема, вони передбачають можливість подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб.
Уточнено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність подавати відомості повторно є лише у разі виправлення раніше поданих неточних даних.
Для створення електронних трудових книжок подаються відомості – особисто чи через уповноваженого представника:
– у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
– в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного
фонду України, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створено запис.
