НОВИНИ

17. 05. 2021

Шановні мешканці громади!

Надання житлових субсидій з 01.05.2021 року буде відбуватись тільки на підставі нового звернення за її призначенням.

Звертаємо особливу увагу, що звернення приймаються за заявою та декларацією тільки нового зразка.

Нагадуємо, що до розгляду не будуть братися подані документи, в яких відсутня повна інформація.

З метою уникнення утворення черг, на підставі документів, поданих протягом УСІХ 5 місяців неопалювального періоду, тобто, у травні – вересні 2021 року, житлова субсидія ВСІМ домогосподарствам буде призначена з травня 2021 року.

Просимо усіх  не піддаватися панічним настроям, не створювати масових скупчень, адже житлова субсидія особам, які звернулися за її призначенням у будь-який місяць з травня до вересня 2021 р., буде нарахована починаючи з травня 2021 року.

Особистий прийом документів проводиться у відділі “Центр надання адміністративних послуг” Городнянської міської ради (ЦНАП) за адресою: м. Городня, вул. Троїцька, 15 у травні — вересні лише за попереднім записом за телефонами: 2-10-85, 067-770-71-35.

 Заяву також можна надіслати поштою на адресу відділу з питань реалізації державної соціальної політики № 1 УСЗН Чернігівської РДА, подати онлайн (через сайт Міністерства соціальної політики або через Єдиний портал електронних послуг) чи звернутись до відділу особисто.

Хто не зможе отримати субсидію за новими правилами

З урахуванням нових правил не призначать субсидію, якщо хтось із членів сім’ї або складу домогосподарства:

  • протягом року до звернення по субсидію купив земельну ділянку, квартиру, транспортний засіб, цінні папери, віртуальні активи та інші товари довгострокового вжитку на суму понад 50 тис. грн;
  • на момент призначення субсидії має на банківському рахунку кошти, загальна сума яких перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму станом на 1 січня;
  • за рік до звернення по субсидію купив іноземну валюту або банківські метали на суму понад 50 тис. грн;
  • перебував за кордоном безперервно понад 60 днів (без урахування відрядження, лікування, навчання або догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
  • не навчався, не працював і не мав офіційного статусу безробітного за інформацією податкової та Пенсійного фонду;
  • володіє автомобілем, з дати випуску якого пройшло менше 5 років або якщо в сім’ї є більше одного автомобіля, з дати випуску якого пройшло менше 15 років;
  • має заборгованість із аліментів.

Також субсидія не призначається, якщо площа житла становить більше 130 кв. метрів для квартири і більше 230 квадратів для будинку. Якщо сім’я не повернула переплату із субсидії за попередній період і якщо у сім’ї є борг за комуналку.

Отримувачі субсидії зобов`язані.

У разі виникнення обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміна у складі осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні / будинку; зміна переліку отримуваних житлово-комунальних послуг; придбання майна, товарів або оплата послуг на суму, що перевищує 50 тисяч гривень; заборгованість понад три місяці за виконавчими провадженням про стягнення аліментів), а також у разі отримання одноразового доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, зобов’язуюся протягом 30 календарних днів письмово повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

У разі виникнення обставин, за яких втрачається право на отримання житлової субсидії на понаднормову площу житла (зміна у складі осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні / будинку; працевлаштування або виникнення інших джерел доходів, окрім зазначених в Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися                                                                     за призначенням житлової субсидії), зобов’язуюся протягом 30 календарних днів письмово повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

У разі зміни виплатних реквізитів мого банківського рахунку   зобов’язуюся протягом                   10 календарних днів письмово повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

Для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання):

заяву;

декларацію;

довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому  Положенням про порядок призначення житлових субсидій . У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;

копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);

інші документи, які не передбачені цим пунктом, але відповідно до  Положення необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби).

06.05.2021

Шановні мешканці громади!

Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку призначення житлових субсидій, які будуть застосовуватися з 1 травня 2021 року (Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 420).   Даною постановою Уряд посилив адресність надання житлових субсидій для забезпечення державної соціальної підтримки населенню та здійснення заходів ефективного і раціонального використання бюджетних коштів.

Надання житлових субсидій з 01.05.2021 року буде відбуватись тільки на підставі нового звернення за її призначенням.

Звертаємо особливу увагу, що звернення приймаються за заявою та декларацією тільки нового зразка (наказ Міністерства соціальної політики про затвердження нових бланків ЗАЯВИ та ДЕКЛАРАЦІЇЇ знаходиться на погодженні в Кабінеті Міністрів України).

При заповненні заяви та декларації необхідно:      

уважно вносити як свої персональні дані, так і всіх зареєстрованих осіб та членів їх сімей;

чітко зазначати назву та номери особових рахунків організацій, які надають послуги;

у заяві та декларації про доходи і витрати обов’язково чітко заповнюються всі її розділи. 

Нагадуємо, що до розгляду не будуть братися подані документи, в яких відсутня повна інформація.

Особистий прийом документів проводиться у відділі “Центр надання адміністративних послуг” Городнянської міської ради (ЦНАП) за адресою: м. Городня, вул. Троїцька, 15 у травні — вересні лише за попереднім записом.

Телефони: 2-10-85, 067-770-71-35.

 Заяву також можна надіслати поштою на адресу відділу з питань реалізації державної соціальної політики № 1 УСЗН Чернігівської РДА, подати онлайн (через сайт Міністерства соціальної політики або через Єдиний портал електронних послуг) чи звернутись до відділу особисто.