Рішенням сесії Городнянської міської ради від 01.03.2018 року «Про утворення відділу освіти Городнянської міської ради» було створено відділ освіти Городнянської міської ради
Поштова адреса: Чернігівська обл, м. Городня, вул. Чумака, 14, інд. 15100
E-mail: 42050022@mail.gov.ua
Сайт: http://gorodnyanska.osv.org.ua
Контактні телефони:
Начальник/приймальня: 2-41-64
Головний спеціаліст: 2-18-48
Централізована бухгалтерія: 2-41-42
Методичний кабінет: 2-17-28
Начальник відділу освіти Смоляр Григорій Леонідович
Головний спеціаліст відділу освіти Оліфіренко Ірина Борисівна.
Одним із пріоритетів розвитку освіти в громаді є рівний доступ до якісної освіти, який забезпечується дошкільною, загальною середньою, позашкільною освітою.
У 2020-2021 навчальному році функціонує 5 закладів дошкільної освіти та 4 структурні підрозділи дошкільної освіти на базі сільських шкіл, якими охоплено 461 дитина, що становить 85%. В сільській місцевості охоплення дошкільною освітою на сьогоднішній день складає 25%. Всіма формами дошкільної освіти дітей від 3-х до 6-ти років охоплено – 366, що складає 77,2%. З них: у ЗДО – 461 дитина, дошкільних групах «Сонечко» та «Малятко» при ЦДЮТ – 59 дітей. З метою збільшення відсотка охоплення дітей дошкільною освітою працює 2 дошкільні групи у селах Солонівка і Хотівля, які відвідують 12 дітей.
Усі дошкільні установи громади належать до типу загального розвитку і знаходяться в комунальній власності міської ради. Матеріально-технічна база дитячих закладів задовільна, відповідає вимогам нормативних документів.
Діти п’ятирічного віку стовідсотково охоплені дошкільною освітою.
У громаді функціонує 5 ліцеї ( м. Городня (2), с. Смичин , с. Бутівка, с.Хоробичі), 4 – загальноосвітні школи І-ІІІ ст. (с. Мощенська, с. Деревини, с. Перепис, с. Лемешівка), 2 – загальноосвітні школи І-ІІ ст. (с. Автуничі, с. Ільмівка), 2 загальноосвітні школи І ст. (с. Дроздовиця, с. Невкля), комунальний заклад «Городнянський ліцей» Чернігівської обласної ради. Також у системі освіти громади функціонують, ДЮСШ, ЦДЮТ, СЮТ, КЗ «Городнянський міжшкільний ресурсний центр» (МРЦ), КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (ІРЦ), КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» (ЦПРПП).
У закладах загальної середньої освіти громади навчається 2020 здобувачів освіти. Освітній процес забезпечують 266 педагоги.
Основною проблемою теперішньої системи освіти є відсутність можливостей надання високоякісних освітніх послуг на рівні кожної школи, і малочисельної сільської, зокрема. Відповідно до цієї проблеми додані й економічні чинники, адже вартість навчання в таких закладах освіти у 1,5-2, а подекуди й у 3 рази вища, ніж у школах із середньою наповнюваністю.
Здобуття якісної освіти здійснюється через профільне навчання. У 2020-2021 навчальному році старша школа навчається за профілями: українська та іноземна філологія, історичний, математичний, інформаційний, технологічний. Охоплення профільним навчанням становить 100%.
З метою доступності до навчальних закладів учнів та вчителів, які того потребують, організовано підвіз, який забезпечується 14 автобусами за 21 маршрутами. Підвозом охоплено 500 учнів, що складає 100%. До роботи доїжджає 59 педагогічних працівників. З них підвозиться шкільними автобусами 37 педагогів.
Одним з пріоритетних напрямків роботи відділу освіти є забезпечення гарячим харчуванням школярів. Для учнів початкової ланки у 2020-2021 році забезпечено 60% харчування: з них 96,8% – гаряче харчування, решта – обіди в буфетах. Гарячим харчуванням охоплено 1249 учнів, що складає 62% від загальної кількості учнів. Вартість обідів складає 12,00 гривень.
Важливим кроком у підвищенні якості освіти є інформатизація. У закладах загальної середньої освіти громади налічується 12 навчально-комп’ютерних комплексів, у складі яких – 149 ПК, 1 лінгафонний кабінет у складі якого 16 ноутбуків, 2 класи математики, які обладнані 20 ноутбуками, а також в рамках Нової української школи придбано 9 ноутбуків та 1 ПК, 21 телевізор, 2 проектори, 9 –БФП.
Основні завдання на 2021 рік:
- підвищення професійного розвитку педагогічних кадрів та якості освіти;
- реалізувати проекти з капітальних ремонтів/реконструкцій закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
- покращення матеріально-технічної бази з метою надання більш якісних освітніх послуг.