Початок місяця – час передавати показання газового лічильника!
Звертаємо увагу, що з листопада місяця споживачам «Чернігівгазу» показання газового лічильника необхідно передавати за допомогою нових сервісів ГК «Нафтогаз».
Відповідно до кодексу ГРМ подавати показники потрібно з 1 по 5 число кожного місяця. Компанія пішла на зустріч споживачам та відкрила сервіси з 28 числа цього місяця. У споживачів буде на декілька днів більше, щоб зробити це вчасно.
Показання газового лічильника можна передавати через:
- чат-боти у Viber та Telegram.
Для цього необхідно у стрічці пошуку ввести слово GASUA. Після цього ввести особовий рахунок ГК «Нафтогаз України», що складається з 9 цифр.
- через NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- на сайті gas.ua без реєстрації за спрощеною процедурою https://gas.ua/uk/indicators, а саме:
- в головному меню натиснути розділ «Передача показань»;
- ввести 9 цифр особового рахунку ГПК «Нафтогаз України» і перші три літери прізвища власника рахунка та клікнути на «Відправити».
- Після цього у віконці «Форма передачі» ввести поточні показання та номер телефону та натисніти кнопку «Відправити»;
Щоб впевнитись, що ваші показання були зафіксовано – очікуйте повідомлення на екрані «Показання прийняті успішно».
- за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647;
- Контакт-центр ГПК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Наголошуємо: будь-які інші платформи обліку не є коректними та працювати не будуть.
А чому змінилися сервіси для передачі показань?
24 жовтня АТ «Чернігівгаз» перейшло під управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері. У зв’язку з переходом під державне управління до послуг наших споживачів тепер платформи gas.ua. Фахівці Контакт-центру та у наших Центрів обслуговування клієнтів допомагають клієнтам зареєструватися на нових платформах: у чат-ботах у Viber, Telegram чи особистому кабінеті (на вибір клієнта). І, звичайно, приймають показання.