Городнянська міська рада
Новини

Післязавтра розпочнеться новий навчальний рік. Особливості освітнього процесу у майбутньому навчальному році розкрив начальник відділу освіти міської ради Григорій Смоляр:

–Згідно з рішенням обласної ради оборони, чотири школи громади знаходяться у

двадцятикілометровій зоні від кордону з країною агресором. Це Деревинська, Лемешівська, Автуницька і Мощенська школи. В цих закладах будь-яка форма навчання, окрім дистанційної, заборонені. Решта шкіл працюватимуть у змішаному режимі. При цьому кожен навчальний заклад приймає рішення про форму навчання на основі рішень трьох сторін – засновника, педагогічної ради і думки батьків. Режим навчання організовується таким чином, щоб кількість учнів, які перебувають у школі, не перевищувала можливостей укриттів щодо зручного розміщення дітей.

Для цього тривають роботи по дообладнанню укриттів – щоб збільшити їхній простір. Ці будівельно-ремонті роботи проводяться за кошти громади й благодійних фондів. На сьогодні вже є проєкт укриття для Хоробицького ліцею, і найближчим часом почнуться роботи по дообладнанню існуючого сховища на 50 місць  ще на додаткові 110 місць. В укритті міського ліцею №2 створено цифровий освітній центр, який вже ефективно працює не тільки з учнями, а й міською молоддю в позашкільний час.

     Також сесією міської ради було прийнято рішення про пониження рівня Мощенської та Автуницької шкіл. Учнів Мощенської школи підвозитимуть у міський ліцей №1, а Автуницької – у Хоробицький ліцей. Розглядається також питання про зміну локації Бутівського ліцею та можливе перенесення його роботи у місто, оскільки будівля не має укриття, а відстань до кордону не набагато перевищує 20 кілометрів.

    Лишається відкритим питання розташування дитячого садка №1. Поки заклад перебуває у будівлі початкової школи міського ліцею №1. Проте відвідують садок значно менше дітей, ніж очікувалось. Тому, ймовірно, розглядатиметься питання про переїзд наявних груп у будівлю садка №4. Тим більше, що в цьому садку вже практично збудовано додаткове укриття.