Комісія прийняла рішення дозволити відновити освітній процес для учнів 1-4 класів після вимушених канікул

Сьогодні, 19 квітня, відбулося засідання міської комісії ТЕБ та НС. Розглядалося питання щодо подовження дії карантинних обмежень на території міської ради у з в’язку із поширенням в громаді захворювання на COVID-19.

Члени комісії прийняли рішення дозволити навчання учнів початкової ланки (1-4 класи) закладів загальної середньої освіти після вимушених двотижневих канікул, які тривали з 6 по 19 квітня. Учні 5-11 класів продовжать навчання дистанційно. Освітній процес у Комунальному закладі «Городнянська школа мистецтв імені Лідії Кондрашевської» Городнянської міської ради здійснюватиметься також дистанційно.

Протоколом № 4 засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 19.04.2021 року вирішено продовжити додаткові карантинні обмеження.

Зокрема, під забороною лишаються перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування: «м.Городня-с.Невкля», «м.Городня-с.Моложава», «м.Городня-с.Здрягівка», «м.Городня-с.Хотівля», «м.Городня-с.Хрипівка-с.Півнівщина».

Керівники ВПД №1 ЧУРУП ГУНП в Чернігівській області, Городнянського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області й надалі здійснюватимуть контроль за виконанням обмежень, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» із змінами, в місцях можливого скупчення людей, закладах громадського харчування, на об’єктах торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, ринках, у громадському транспорті особливо у вечірній та нічний час та у вихідні дні.

Уповноваженими службами проведено 23 рейди, які здійснювалися з метою перевірки дотримання карантинних обмежень суб’єктами господарювання. За результатами перевірки складено 3 протоколи.

Пресслужба міської ради