Городнянська міська рада
Новини

У міській раді відбулась комплексна нарада з питань життєдіяльності громади

У середу, 17 вересня, у Городнянській міській раді відбулася комплексна нарада з основних питань життєдіяльності громади за участі міського голови Андрія Богдана та голови Чернігівської районної військової адміністрації Сергія Крамаренка.

Під час зустрічі обговорено актуальні питання соціального захисту вразливих категорій населення, які виникають під час реформування системи соціального захисту.

Із 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують громадяни, здійснює Пенсійний Фонд України. Відділ з питань реалізації державної соціальної політики № 1 Чернігівської районної військової адміністрації, як віддалений структурний підрозділ, що функціонував на території Городнянської міської територіальної громади, реорганізовано. Прийом документів від громадян, як і раніше, здійснюватиметься й надалі відділом ЦНАП Городнянської міської ради, але передаватимуть їх до Пенсійного Фонду України. Також за бажанням громадяни можуть звертатися безпосередньо і до спеціалістів Пенсійного Фонду.

Пріоритетом лишається є безпека громадян з урахуванням специфіки географічного розташування на межі з країною агресором.  Продовжується інформаційно-роз’яснювальна робота з населенням у 20-кілометровій зоні щодо переміщення на більш безпечні території.

Не менш важливою лишається проблематика відновлення зруйнованого житла, доступ до якого наразі неможливий через безпекові фактори.

Значної уваги також потребує узгодження особливостей функціонування закладів загальної середньої освіти в умовах довготривалих повітряних тривог. Здобуття освіти дітьми проходитиме з урахуванням рішення батьків щодо вибору формату навчання.

В умовах військового стану для прикордонних громад розширили можливості для бізнесу з отримати державну підтримку. Для тих, хто хоче розпочати власну справу, діють грантові програми. за консультацією можна звернутися до відділу економіки транспорту, торгівлі та інвестицій міської ради.